2011.01.08.
12:09

Írta: Matarese

Kukucs!

Ideje már,hogy újrapörgessem a blogomat mert enyhén szólva elhanyagoltam az irást...

Mivel lassan egy év eltelt mióta irtam ide;azt hiszem ilyenkor kellene a múlt évről irnom valamit.A tavalyi év számomra nem hozott megújulást az mmo piacon(ami engem a legjobban érdekelne)viszont egy nagyon jó ingyenes mmo-ra akadtam rá amit kisebb-nagyobb kihagyásokkal azóta is tolok.

Ez a World of Tanks nevű "tankos játék".Valamit nagyon eltaláltak vele a srácok;mert nagyon élvezes csatákat lehet nyomni.Én tökéletesen meg vagyok elégedve a grafikával,fizikai motorral meg úgy az egésszel nincs semmi bajom.Ráadásul már jóideje megy az open béta is és rendesen ki lehet élvezni a játékot.

Jópár gamer visszatért a Pirates of the Burning Sea-ba is;ami követve a trendet ingyenes lett.Nekem pár hét játék után sem nyerte el a tetszésemet de a legfontosabb,hogy jó magyar community van a Roberts szerveren a spanyol nemzetet erősitve a játékban.

Nagyon várós számomra a Guild Wars 2 amivel azt hiszem nem vagyok egyedül a világon.Bizom benne,hogy november-december környékén már lesz legalább egy closed béta :)

Szólj hozzá!

Címkék: news

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr252569337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása