2008.09.12.
21:55

Írta: Matarese

Warhammer Online open béta tapasztalatok

Nos sikerült kemény harcok árán bejutni az open bétába és hát őszintén szólva nagyon kellemes élményeket szereztem igy elsőre...

Természetesen(?)destruction oldal a bejövős igy azon akartam kezdeni de annyian voltak,hogy nem tudtam bejutni a klántársak által preferált szerverre ezért order oldalon kezdtem egy runepriestet.Nem vittem sokáig de jó kis kari igaz igy low levelen elég hurka a heal de biztosan jó kis healer lesz az.

Nah orderről ennyit :P

Szóval másik szerveren csináltam egy black ork-t,egy marauder-t.A black ork-t mindenképpen ki akartam próbálni a brutális atmoszférája miatt de inkább egy morgós maci benyomását keltette igy alacsony szinten akit nagyon nehéz leütni de ő sem egy cséphadaró damage dealer :)

Marauder az isten számomra!Brutális kinézet,nagyon kemény damage,változatos skillek,stb

Nem tudom miért de még mikor nem is játszottam a bétával már a videók alapján is a marauder volt a favorit :) Szóval open béta után eddig nagyon úgy néz ki marad mainnak a marauder.Damageval tökéletesen meg vagyok elégedve;chainban öltem a mobokat csak néha néztem,hogy miért halok meg amikor rájöttem,hogy champion szintű mobokba ütköztem :P

-A questek,fejlődés tipikusak de hoznak azért újdonságot a public questek,rvr scenariok,stb

-Hangulatosak a beirások a lorebookba,a title-k elérése,szal a lore iránt fogékonyak is megtalálják a nekik kedves dolgokat.

-A kezdő területek nagyon ütősek(törpe,ork,chaos,empire)amit eddig sikerült meglátogatnom belőlük.

-Páncélzatok,fegyverek könnyen szerezhetőek,npc-k is megfelelő mennyiségben vannak szal nem kell fél órát kóvályogni,hogy találj egy tábort,helyőrséget.

Elméletileg 15-től van a headstart a pre-orderes megrendelőknek;de már csak akkor hiszem azt ha ott vagyok bent a gameban abban az időben mert pl. ma is délután óta pöcsölés van és állnak a szerverek...

Kitartás!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: who

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr10660966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása