2011.01.23.
10:37

Írta: Matarese

Szépségeim!

Nos itt is van 2 gyöngyszem az mmo-k nagy tengeréből!

Az első természetesen egy magyar cég a Digital Reality üdvöskéje;a nagyon egzotikus névre hallgató Nadirim.Ez egy böngészős mmo ami igyenes lesz és én éppen a closed bétát tolom.A hivatalos oldal nagyon információdús és részletgazdag.Legyen elég annyi,hogy nagyon játszható,gyönyörű grafikája van és irtó jó a zenék és hanghatások.Egy varázslatos keleti világban kóborolsz ami tele van rád váró izgalmas küldetésekkel,fellelhető kincsekkel.Ellenséges teremtmények egész sora arra vár,hogy széttépjenek és felfaljanak elevenen!Váááááááá!Uhhh de izgi! :)

Nah komolyan;ezt a cuccot nagyon odatették a srácok a polcra szóval lehet szélesen elmosolyodni és leülni(mikor is?)játszani!

A második befutó nálam a Perfect World Entertainment egyik játéka a Battle of Immortals.Én tegnap bukkantam erre a kis édeskére amikor f2p mmokat kerestem és meg kell mondjam ez egy kellemes csalódás a nagy fostengerben.Nagyon szép grafika,iszonyat gyors fejlődés(tegnap pár óra alatt 34+lvl a karim-igaz a max szint 115 :P)és rengeteg felfedeznivaló.Megmondom öszintén követni sem birtam nagyon a dolgokat csak nyomtam sorban a questeket mint a vadállat;annyira pörgős,hogy nah! :)

Ez már játszható ingyen és a kliens is csupán 1GB szóval kólát,chipset bekésziteni és mehet a kockulás ezerrel!Jeee!

 

Szólj hozzá!

Címkék: news

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr572606591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása