2008.10.15.
09:44

Írta: Matarese

Karcolatok

WARHAMMER ONLINE

Nos az utóbbi hetekben kicsit lemaradtam az irással mert nem éreztem indittatást arra,hogy megosszam gondolataim valamilyen témában.Ugye nagyrészt mostanában a Warhammer Online-ről irtam véleményeket,ajánlásokat de ettől függetlenül ugyanúgy érdekel a filmnézés,zenehallgatás,stb.

Szóval a Warhammer Online-ről most annyit,hogy van egy jelenleg lvl 25-s runepriestem amivel elbohóckodok ha időm engedi.Maga a játék megfogott és itt is maradok amig úgy érzem ki tudok kapcsolódni néha és nem megy ez más tevékenységem rovására.

MEGASZTÁR 4

Már robog a Megasztár 4 és őszintén szólva nekem nagyon tetszik,imádom az új tehetségeket ahogyan megmutatják magukat,kibontakoznak megismeri őket a nagyközönség.Vannak negativ kritikák a műsorral kapcsolatban,hogy bunda meg le van zsirozva minden előre...

Nos engem is meglep néha egy-egy döntés,hozzászólás,kritika az énekesekről de egészében nem értem ezt az összeesküvés-elméletet.Mit keres ott Friderikusz Sándor úr a zsüriben(?);kérdeztem magamtól én is de a durvának,sértőnek tűnő megjegyzései úgy tűnik azért nem nélkülöznek minden alapot.Megmondja az őszintét kertelés nélkül ami sokakban kelt ellenérzést de azt hiszem neki ott ez a szerepe a zsüriben.

Személyes kedvencem az Ásós Attila "Pacsirta" aki a hétvégi műsorban úgy érzem teljes joggal került a legjobb 10 közé.Rettentő jó számot énekelt ami azon kivül,hogy saját szerzeménye szerintem tipikus sláger-dal amit tuti nyomni fognak a kereskedelmi rádiók.

Nagyon várom már a következő adást,hogy tovább izgulhassak a döntősökért!

Láláláláálá...

 

Szólj hozzá!

Címkék: karcolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr65714839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása