2008.08.03.
16:12

Írta: Matarese

Age of Conan level 70 után az élet Hyboriában

Jelenleg a 72. szintet taposom de nem nagyon fűlik már a fogam a szintezéshez :(

Megmondom az őszintét én most értem el oda,hogy nagyon kivan a hócipőm a bugokkal az egész pvp-vel,mindennel.Én csesztem el,hogy pvp szerverre mentem;de a fene gondolta,hogy lvl 80-n content nélkül és érdemi pvp célok nélkül az emberkék nekiesnek mindenkinek aki az útjukba kerül illetve becampelik a lvl 70+ területeket(Kheshatta).Nem tudok egy questet anélkül megcsinálni,hogy ne botoljak egy unatkozó 80-sba aki nem rest 5x-6x egymás után kicsinálni,mindenféle szánalom,irgalom nélkül...

"Legalább esélyt adj a kurva anyád!".

Ez frusztráló és nem tesz jót az amúgy is munkában meggyötört idegeimnek.Csak jól akarom érezni magam egy picit.Oké én vállaltam a pvp szervert de a fejlesztők kitalálhatnának/megvalósithatnának új ötleteket illetve a beigért pvp-rendszert,pvp-célokat/területeket.

Kicsit el vagyok kenődve de megpróbálok kitartani,nem tudom ki meddig birja én még birom...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: aoc

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr39598548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása