2009.02.26.
16:24

Írta: Matarese

Warhammer 40.000 : Dawn Of War II.

Megjelent nemrég a Warhammer 40k Dawn of War II és minthogy nekem az előző rész és kiegészitői nagy kedvenceim voltak úgy gondoltam irok egy szösszenetet a 2.részről...

A lényeg az,hogy ez a 2. rész nekem nem nagyon jött be mivel közel sem lett olyan jó mint az első.Adva van az,hogy ez nem RTS lett a jobbik gyűjtögetős,gondolkozós fajtából hanem egy takitikai akciójátékká degradálták az egészet.

Megkapod a sztori alapján a feladatodat,kiválasztod az egységeket,odaröppensz,agyatlan gyilkolászás után elvégezve a feladatot kapsz bizonyos mennyiségű TP-t,új fegyvereket,armort,stb aztán jöhet a következő ugyanolyan sémájú küldetés.

A kb. 6. egyforma jellegű misszió után(menj xy provinciába és likvidáld xy nevű zöldséget)kezdtem unni a dolgot.A végére még nem értem a játéknak de azért ezt eléggé elbaszták arra már fény derült.

A kivitelezésre semmi panaszom nincsen,csilli-villi effektek minden a helyén de a játékmenetet nagyon szétbarmolták;kár érte.

 

Szólj hozzá!

Címkék: wh40k

A bejegyzés trackback címe:

https://matarese.blog.hu/api/trackback/id/tr98967914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása